donderdag 5 januari 2017

Etiketten 2

De etiketten zijn besteld! Het was even zoeken op internet. Ik kwam uiteindelijk terecht bij www.drukzo.nl, dan moet je wel veel etiketten bestellen (1000) maar die waren dan weer even duur als 500 elders.

Ik had eerder deze vakantie mijn laatste honing in potten gedaan (iets meer dan 100 potten). Die stond nog in emmers, ik wist niet of ik het per emmer of per pot ging verkopen. Ik denk dat ik alle potten wel verkocht krijg.

Volgende week vrijdag komen mijn etiketten en die ga ik dan op de honingpotten plakken. Vanaf dan kosten ze EUR 5 in plaats van EUR 4,50.

Een jongen die ik ken wil wel honing voor mij verkopen. Dan wil hij wel 100 potten hebben, dan verkoopt hij het door aan een natuurwinkel in de buurt. Ik vind het best, ben benieuwd of hij er iets aan verdient.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten