maandag 2 maart 2015

Zon, wind en hulptroepen

Je hebt van die dagen dat het heerlijk is om buiten te werken. Ik zat in de zon te timmeren, meestal dan, want soms moet je ook van de zon genieten natuurlijk. Even achteroverleunen. Drie zwanen komen met piepende vleugels overgevlogen.

Het is warm in de zon en uit de wind: muts af, bodywarmer open, vest 1 open, vest 2 ook open. O nu is de zon weg. Vest 1, vest 2 en bodywarmer toch maar weer dicht. Muts op. Zo ging dat dus de hele tijd.

Een vlucht putters kwam langs, met hun kenmerkende tut-tut geluid. Even was alles perfect, tot:



Ja, als het doosje spijkers omgaat... Stond naast me terwijl ik mijn vesten aan- en uitdeed.

Verder zou je er bijna geld voor betalen om bijenklussen te mogen doen.

Hulptroepen zijn het daar niet mee eens. Ik huur namelijk weleens kinderarbeid in als ik zelf ergens geen zin in heb. En daar moet wel voor betaald worden, ook in de zon en uit de wind! (helaas wilde mijn hulptroep niet op de foto...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten